
Od organiziranog sastanka manjih grupa do velike kongresne organizacije: Kako su putovanja postala ključni dio poslovnih događanja
7 ožujka, 2025
Unatoč rastućem značaju interneta i online poslovanja, sajmovi i dalje predstavljaju neizostavan alat za tvrtke koje žele izravno ostvariti poslovne kontakte i suradnje.
No, kako biste maksimalno iskoristili sudjelovanje na sajmu, važno je pažljivo planirati svaki korak. Evo nekoliko ključnih aspekata na koje trebate obratiti pozornost:
Odlučite što želite predstaviti i kome. Istražite sajmove koji odgovaraju vašoj industriji i odaberite one s najviše potencijala za ostvarenje vaših ciljeva.
Većina sajmova ima definirane rokove za prijave. Provjerite sve uvjete na vrijeme kako biste osigurali najbolji mogući izložbeni prostor.
Vaš štand treba biti vizualno privlačan i funkcionalan. Razmislite o:
Ako putujete na sajam u drugu državu ili grad, pravovremeno planirajte:
Osigurajte da vaš tim bude pripremljen za interakciju s posjetiteljima. Educirajte ih o ključnim porukama, pripremite promotivne materijale i osmislite strategiju kako privući što više potencijalnih klijenata.
Nakon završetka sajma, analizirajte ostvarene kontakte i mjerite povrat ulaganja. Pratite potencijalne klijente i nastavite graditi odnose uspostavljene tijekom sajma.
Bilo da tražite savjet pri odabiru sajma, podršku u organizaciji putovanja ili kompletnu logističku podršku, obratite nam se s povjerenjem.
Prepustite organizaciju nama i osigurajte si maksimalan učinak na sajmu!