Od organiziranog sastanka manjih grupa do velike kongresne organizacije: Kako su putovanja postala ključni dio poslovnih događanja
7 ožujka, 2025
Izaberite dobrog organizatora team buildinga i osnažite svoj tim
9 ožujka, 2025
Od organiziranog sastanka manjih grupa do velike kongresne organizacije: Kako su putovanja postala ključni dio poslovnih događanja
7 ožujka, 2025
Izaberite dobrog organizatora team buildinga i osnažite svoj tim
9 ožujka, 2025

6 ključnih koraka za uspješno sudjelovanje na sajmu

6 ključnih koraka za uspješno sudjelovanje na sajmu

Unatoč rastućem značaju interneta i online poslovanja, sajmovi i dalje predstavljaju neizostavan alat za tvrtke koje žele izravno ostvariti poslovne kontakte i suradnje.

Podijelite na društvenim mrežama:

Facebook
X
LinkedIn
Email
Print

Oni koji su već sudjelovali na sajmovima znaju da odlazak na ovakve događaje nije trošak, već investicija u rast i razvoj poslovanja.

Izlaganjem na sajmu dobivate priliku:

  • Upoznati tržišne trendove i konkurenciju
  • Izravno predstaviti svoje proizvode i usluge potencijalnim klijentima
    Stvoriti prepoznatljivost brenda
  • Lansirati novi proizvod ili uslugu uz medijsku pažnju

No, kako biste maksimalno iskoristili sudjelovanje na sajmu, važno je pažljivo planirati svaki korak. Evo nekoliko ključnih aspekata na koje trebate obratiti pozornost:

1. Odabir pravog sajma

Odlučite što želite predstaviti i kome. Istražite sajmove koji odgovaraju vašoj industriji i odaberite one s najviše potencijala za ostvarenje vaših ciljeva.

2. Pravovremena prijava

Većina sajmova ima definirane rokove za prijave. Provjerite sve uvjete na vrijeme kako biste osigurali najbolji mogući izložbeni prostor.

3. Planiranje izložbenog prostora

Vaš štand treba biti vizualno privlačan i funkcionalan. Razmislite o:

  • Veličini i rasporedu prostora
  • Ključnim porukama i dizajnu
  • Posebnim efektima ili interaktivnim sadržajima
  • Dodatnim prostorima za privatne sastanke s klijentima

4. Organizacija sajmovskog putovanja

Ako putujete na sajam u drugu državu ili grad, pravovremeno planirajte:

  • Prijevoz i smještaj za vaš tim
  • Logistiku transporta promotivnih materijala
  • Sve tehničke formalnosti vezane uz putovanje

5. Angažman tijekom sajma

Osigurajte da vaš tim bude pripremljen za interakciju s posjetiteljima. Educirajte ih o ključnim porukama, pripremite promotivne materijale i osmislite strategiju kako privući što više potencijalnih klijenata.

6. Evaluacija i praćenje rezultata

Nakon završetka sajma, analizirajte ostvarene kontakte i mjerite povrat ulaganja. Pratite potencijalne klijente i nastavite graditi odnose uspostavljene tijekom sajma.

Trebate pomoć u organizaciji?

Bilo da tražite savjet pri odabiru sajma, podršku u organizaciji putovanja ili kompletnu logističku podršku, obratite nam se s povjerenjem.

Prepustite organizaciju nama i osigurajte si maksimalan učinak na sajmu!

Podijelite na društvenim mrežama:

Facebook
X
LinkedIn
Email
Print
6 ključnih koraka za uspješno sudjelovanje na sajmu
Away Web koristi kolačiće (cookies) kako bi poboljšao funkcionalnost stranice. Nastavkom pregleda stranice prihvaćate uvjete korištenja.