ORGANIZACIJA PUTOVANJA

Away nudi cjelovitu organizaciju kako individualnih tako i poslovnih putovanja za pravne osobe i njihove zaposlenike te fizičke osobe kod kojih postoji interes i potreba za organizacijom poslovnih putovanja.

Organizacija obuhvaća u potpunosti želje i potrebe klijenata. Osim organizacije putovanja, Away nudi i organizaciju te cjelokupni menadžment različitih evenata, kao što su kongresi, seminari, razne edukacije, promocije, poslovna druženja, sajmovi te sportske manifestacije.

ZA VAS ĆEMO ORGANIZIRATI I

Away nudi cjelovitu organizaciju poslovnih putovanja za pravne osobe i njihove zaposlenike i pojedince kod kojima postoji interes i potreba za organizacijom poslovnih putovanja. Organizacija u cijelosti obuhvaća želje i potrebe naših klijenata.

U situacijama neizbježnih i čestih poslovnih putovanja, organizacija istih pada isključivo na teret klijenata. Počevši od avionskih karata i transfera, često frustrirajućih okolnosti u nepoznatim okruženjima, hotelskog smještaja, rezervacija i traženja prostora za sastanke ili seminare pa do neformalnih druženja i društvenih obroka, sve navedeno zahtijeva određenu razinu organizacije i određeno vrijeme potrebno kako bi sve navedene stavke bile realizirane na zamišljeni način.

U takvoj situaciji naše usluge oslobađaju naše klijente brige oko organizacije putovanja i na taj način klijenti imaju više vremena za ostvarenje svrhe samog putovanja.

Uz sve navedeno, bavimo se i organizacijom putovanja vezanih uz posao i to u situacijama kada zaposlenici tvrtke moraju ići na razne tečajeve, kongrese, seminare i sl. Ovo je situacija u kojoj znate gdje i kada morate biti, ali ne znate najbrži i najjeftiniji put do odredišta.

INCENTIVE PUTOVANJA

Imali ste uspješnu poslovnu godinu i svoje djelatnike i njihove obitelji želite nagraditi lijepim i nezaboravnim putovanjem?

Mi ćemo se potruditi da ovakvo putovanje bude nezaboravno. Organizirat ćemo sve za Vas i vaše djelatnike. Od avanture do nezaboravnih gastronomskih delicija, a sve po optimalnim cijenama.

I sam odlazak, smještaj, prijevoz na lokaciji prepustite nama. Potpuno ćemo Vas rasteretiti brige oko odlaska, dolaska i vremena Vas i Vaših djelatnika.

U današnje vrijeme u kojem čovjek živi stresnim i ubrzanim životom , vrlo malo vremena ostaje za individualna putovanja, a još manje za kvalitetnu organizaciju istih. Kako bi vaše putovanje bilo što bezbrižnije i ugodnije, a istovremeno savršeno isplanirano, Away nudi kompletnu i temeljitu organizaciju istih, u potpunosti poštujući sve želje i potrebe klijenata. Putovanje se planira na temelju specifičnih osobnih zahtijeva te bi se zbog toga moglo reći da je svako naše putovanje „unikatno“.

Za razliku od organiziranih grupnih putovanja u kojima je pojedinac vezan za isplanirane aktivnosti grupe, prednost ovakvog načina putovanja je u tome što, ne samo da je cijeli put kompletno isplaniran, već u njemu možete uživati sâmi te možete mijenjati raspored aktivnosti po danima, a sve u skladu sa Vašim trenutnim željama i raspoloženjem.

Nadalje, ono je popraćeno opsežnim i detaljnim itinerarom koji uključuje apsolutno sve informacije koje će klijentu na putovanju biti od koristi, a sve kako bi sâmo iskustvo bilo što bezbrižnije i fluentnije.

Izaberite destinaciju, izrazite svoje želje i potrebe te pustite da Vas zadivimo!

Away svojim klijentima nudi i mogućnost organizacije luksuznih putovanja! Iskusite našu „concierge travel“ uslugu gdje se itinerar putovanja može mijenjati kako, kada i gdje Vi to želite.

Cilj nam je isplanirati personalizirana putovanja u kojima će se ostvarivati apsolutno sve Vaše želje i to na licu mjesta! Vaša riječ je naša zapovijed. Putnička asistencija 24/7, luksuzne jahte, helikopteri, privatni avioni i razni izleti, ništa nije nemoguće!

Vaš jedini zadatak je da se opustite i uživate u iskustvu, sigurni u spoznaju da će svaki aspekt putovanja nadmašiti očekivanja!

Uštedite svoje vrijeme angažiranjem osobnog virtualnog asistenta za organizaciju individualnih i poslovnih putovanja. Istraživanje i organizacija, kako privatnog tako i poslovnog putovanja, iziskuje puno vremena.

Zasigurno je lakše ukoliko angažirate osobu koja bi Vam pomogla s putnim aranžmanima, posebno ukoliko ste zauzeti drugim aspektima svoje uloge. Angažiranjem OVA oslobađate svoje privatno i radno vrijeme, dok se isti bavi istraživanjem te Vam pruža sveobuhvatan pregled svih opcija koje će se uklapati unutar Vašeg ili proračuna tvrtke i vremenskog okvira koji je potreban, a ujedno ćete dobiti sve dodatne informacije koje niste ni razmotrili.

Tijekom organizacije svakog putovanja postoje brojni zasebni entiteti koji se moraju iskoordinirati svaki za sebe te, u konačnici, spojiti u uspješnu cjelinu. Upravo tu nastupa OVA koji za Vas koordinira i rješava dok ste Vi potpuno i bezbrižno posvećeni svojoj ulozi na putovanju. Specifičnost osobnog virtualnog asistenta je upravo u toj „virtualnoj pratnji“ na putovanju koja Vam je dostupna 24/7.

Za Vas smo on-line u bilo koje doba dana, asistiramo i rješavamo onda kada Vi to ne možete!

Zašto angažirati osobnog virtualnog asistenta:

  • identificira i razumije želje i potrebe putnika
  • komunicira s dobavljačima usluga
  • osigurava najbolju moguću pomoć kod privatnog i poslovnog putovanja
  • nudi opciju kupnje povratnih zrakoplovnih karata, kao i police osiguranja
  • informira svoje klijente
  • upoznat je s putničkom politikom tvrtke, proračunom i programom lojalnosti.

Danas je lakše no ikad doći do avionske karte. Avio kompanije imaju svoje Web stranice na kojima možete pratiti cijenu karata, rezervirati i kupiti kartu online.

Osim samih avio prijevoznika, postoje i agencije kod kojih možete kupiti avionsku kartu. No iako je to danas pojednostavljeno jer fizički ne morate dolaziti na lokaciju agencije ili avioprijevozničke tvrtke, ipak iziskuje određeno vrijeme i vještine.

Kako biste čim manje vremena trošili na ovakve stvari, a pritom se riješili dodatnog stresa oko rezervacija i kupovine karata, naša agencija to također može odraditi za Vas. Brzo, jednostavno i bez gnjavaže.

Nalazite se u situaciji da Vam dolaze poslovni partneri ili klijenti. Kao dobar domaćin želite ih smjestiti u adekvatan smještaj, ugostiti ih. Uza sve obaveze koje Vaše poduzeće, samo po sebi, ima, ne preostaje Vam previše vremena za organizaciju smještaja i ugošćavanja vaših partnera i kllijenata.

Najčešće Vam treba i veća i/ili bolje opremljena sala za sastanke, a često i kongresna dvorana. Gubitak vremena traženjem adekvatnih prostora za obavljanje ovakvih tipova poslova je prevelik i rijetko tko može izdvojiti toliko vremena na organizaciju istog. Zato mi za Vas odrađujemo organizaciju svega što je potrebno za vaše "goste".

Nakon odrađenih poslovnih sastanaka i ugovaranja posla, vjerojatno biste vaše poslovne partnere i klijente rado poveli na nekakav izlet, zajedničku večeru ili nešto slično tome. Mi znamo kamo, kako i, što je najvažnije, za optimalnu cijenu.

Svaka od nabrojanih usluga pokriva:

Prijevoz i sve vrste transfera putnika. Organizacija smještaja i planiranje slobodnog vremena i zabave. Organizacija i priprema kongresnih sala, sala za sastanke, showroom-ove i sl. Planiranje i organiziranje izleta i raznih avanturističkih pothvata. 0-24 usluga "virtualne pratnje" na putovanju. Detaljan itinerar puta s uputama do svake lokacije na Vašem putu. Razna savjetovanja u vezi s poslovnim putovanjem. Odabir mjesta prezentacije, organizacije hostesa, catering te kontakt s medijima

Stojimo Vam na raspolaganju za cijelo vrijeme Vašeg putovanja.

VRHUNSKA USLUGA

Dugogodišnjim iskustvom u organizaciji poslovnih putovanja stekli smo zavidnu razinu svih naših usluga!

KONTAKTIRAJTE NAS

TKO SMO MI?

Saznajte nešto više o nama. Pogledajte koji su naši ciljevi i misija te saznajte nešto više o našem poslovanju.

O NAMA

Naše usluge sadrže i organizaciju raznih aktivnosti u samoj destinaciji