Izaberite dobrog organizatora team buildinga kako bi sebi i svojim zaposlenicima priuštili nešto posebno
listopad 21, 2017
Od organiziranog sastanka manjih grupa do organizacije kongresa
prosinac 21, 2017

Nekoliko važnih koraka o kojima trebate voditi računa prilikom sudjelovanju na sajmu

Unatoč nezanemarivoj ekonomskoj koristi interneta i online poslovanja u današnje vrijeme, izlaganja na sajmovima nezaobilazne su aktivnosti mnogih tvrtki.

Oni koji su prepoznali važnost takvih nastupa itekako su svjesni činjenice da na taj način ipak mogu neposredno ostvariti najveći broj kontakata i poslovnih suradnji.

Tvrtke koje su posredno ili neposredno osjetile benfite izravnih prezentacija vlastitih proizvoda i usluga na sajmu danas će čvrsto stati iza izjave da odlazak na sajam nije trošak već investicija. Odlaskom na sajam izlagači dolaze u priliku upoznati se sa stvarnim stanjem i svojom pozicijom na određenom tržištu, konkurencijom i posljednjim trendovima. Osim toga, sajmovi su odličan način samopromidžbe i stvaranja svijesti o vlastitom brendu.

Postoji li bolje mjesto za lansiranje novog proizvoda ili usluge na tržište? Mjesto na kojem se istovremeno nalaze Vaši potencijalni i postojeći suradnici, klijenti, ali i krajnji kupci, na kojem dolazi do prostorne i vremenske koncentracije ponude i potražnje i koje je u velikoj mjeri i medijski popraćeno.

Donosimo Vam nekoliko važnih koraka o kojima svakako trebate voditi računa prilikom realizacije Vaše odluke o sudjelovanju na sajmu:

  • odabir sajma – što točno želite prezentirati i koja je Vaša ciljana publika
  • prijava i rokovi za prijavu za sudjelovanje
  • kotizacija i zakup izložbenog prostora odgovarajuće veličine i sadržaja
  • strategija nastupa – usko vezana uz sam izložbeni prostor; kako će Vaš štand izgledati, na koji proizvod ili uslugu staviti fokus, posebni efekti
    • kod većih sajmova obično postoji i mogućnost izgradnje privremenih i izdvojenih pozadinskih ureda u kojima ćete izvan uobičajene sajmovske gužve, žamora i pratećih buka na miru ugostiti potencijalne partnere, odraditi sastanak ili pregovore
  • tzv. sajmovsko putovanje – organizacija prijevoza, smještaja i drugih tehničkih formalnosti za osobe koje će prisustvovati.

Ukoliko i Vi razmišljate o odlasku na sajam, ali nemate ideje otkud početi, niste sigurni koji bi Vam sajam najviše odgovarao ili jednostavno trebate podršku u samo nekom od gore navedenih elemenata, obratite nam se s punim povjerenjem.

Neovisno o tome želite li sudjelovati na nekom nacionalnom ili međunarodnom sajmu, općem ili specijaliziranom, cjelovitu organizaciju možete prepustiti nama.

Neka Away bude Vaš prvi korak!